Inför Vildvuxen Ogräs 2

Den här matchen var egentligen planlagd att gå av stapeln för två veckor sen men då jag var lite krasslig och inte visste om jag fått nurgle´s rot eller inte, så var det bäst att vänta. Nu visar det sig att Nurgle´s rot är ett betydligt större hot än vi visste från början och med det så var det Jan´s tur att vara lite krasslig så vi beslöt oss för att flytta matchen online istället. Till Fumbbl för att vara helt exakt. 
 
Vi lär väl förmidligen spela matchen vilken dag som helst men det kan ju av naturliga skäl inte bli några bilder från matchen och jag kommer heller inte att följa upp den då den spelas online, och inte på table top. Vi får hoppas att jag kan genomföra de övriga matcherna som planerat och det är iallafall två schemalagda men det finns möjlighet att få in två extramatcher också, om allt vill sig väl.
 
Rykten har dessutom gjort gällande att Ramtut III och Skrull Halfheight var beredda att spela den här matchen och även om jag förmodligen inte kommer att använda Skrull Halfheight (Om inte mina båda thro-ra´s är döda eller missing game) så hade jag planerat att använda Ramtut III som botemedel mot Ogräset. Och ja, Bryce 'The Slice' Cambuel var även han spelklar.
 
Men men, så går det ibland, att det är inte alltid livet går som man vill så man får bara försöka att följa med så gott det går och göra det bästa av situationen så håll er friska därute och ta det lugnt. Jag passar på att slänga in en bild på två av spelarna i Mount Raven Soulreapers som bägge var extremt sugna på att spela.
(De enda av mina spelare som för närvarande har skills. Min Thro-ra Ardnic(Block) & Tomb Guardian Einalem(Guard), och som jag hoppas kan leda laget till vinst)