Projekt Skaven Del 3

Jag har faktiskt inte fått spelat en enda match på Fumbbl sen sist uppdatering så jag står fortfarande på 15 av 100 matcher avklarade. Däremot så har jag fått en del spelat på BB3 då jag ville få köpt lizardman-laget och det är lite spridda skurar. Eftersom det är ny säsong så var det bara att skapa ett nytt Skaven-lag från noll och fick ihop 6-1-2 vilket får anses som ok. Jag fick iaf köpt Lizardmanlaget så nu kan kan jag fokusera på Fumbbl när det gäller Skaven. 
 
Det bästa är dock att Nohistor har målat som en galning och av bilderna att dömma så kommer laget bli en fröjd att spela då de ser redigt fräcka ut. Förhoppningsvis så kan jag hämta upp de i Göteborg nästa helg i samband med Gothbowl och om det funkar så blir det Skaven på Oslo open helgen efteråt. Nu blri det inte ett så långt inlägg men en bild säger ju mer än 1000 ord och dessa bilder, herrejävlar vad jag är sugen på att få spela med dem. Återigen, tack som faen, Nohistor!